Κατεβάστε από εδώ τα θέματα και τις λύσεις των Ημερησίων και Εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων του μαθήματος "Προγραμματισμός Υπολογιστών" (Python) των Πανελλαδικών εξετάσεων 2017 έως 2020.

Θέματα και Λύσεις 2020

them_ProgHY_epal_200627.pdf

lyseis_python_2020.doc

  1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2020 των ημερήσιων και εσπερινών ΓΕΛ με το νέο συστημα

ΗΜΕΡΑ

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ

ΜΑΘΗΜΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(Ο.Π.= Ομάδα Προσανατολισμού)

ΔΕΥΤΕΡΑ

15-6-2020

- ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ

17-6-2020

- ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

19-6-2020

- ΒΙΟΛΟΓΙΑ

 

- ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

 

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΔΕΥΤΕΡΑ

22-6-2020

- φυσικη

 

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ

24-6-2020

- ιστορια

 

- πληροφορικη

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

 

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

26-6-2020

- χημεια

 

 

- οικονομια

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

 

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ., κοινή για τους υποψηφίους ημερήσιων και εσπερινών Λυκείων. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις  08.00 π.μ.

Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες.

Κατεβάστε τη νέα μου εφαρμογή από το Google Play. Είναι ένα Quiz για το μάθημα Πληροφορική (ΑΕΠΠ) της Γ' τάξης Γενικού Λυκείου, το οποίο είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τους μαθητές του επιστημονικού πεδίου "Επιστήμες Οικονομίας & Πληροφορικής". H εφαρμογή αποτελεί μια καλή επιλογή για επανάληψη της Θεωρίας του σχολικού βιβλίου.

 

Κατεβάστε από εδώ και εγκαταστήσετε τη γλώσσα Python στον υπολογιστή σας. Συνδεθείτε εδώ για το online documentation.

 

 

Βιβλία για τη γλώσσα Python στα Ελληνικά

Προγραμματισμός Υπολογιστών - Γ' Τάξη ΕΠΑΛ, των Αράπογλου Α., Βραχνός Ε., Κανίδης Ε., Λέκκα Δ., Μακρυγιάννης Π., Μπελεσιώτης Β., Παπαδάκης Σπ., Τζήμας Δ.

Αρχές Προγραμματισμού Υπολογιστών - Β' Τάξη ΕΠΑΛ, των Αράπογλου Α., Βραχνού Ε., Κανίδη Ε., Μακρυγιάννη Π., Μπελεσιώτη Β., Τζήμα Δ.

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με την Python, του Νίκου Αγγελιδάκη.

Οδηγός Python Μέσω Παραδειγμάτων, του Δημήτρη Λεβεντέα.

A Byte of Python, του C H Swaroop, μεταφρασμένο από την ελληνική κοινότητα του Ubuntu.

Παιχνίδια σε Python & Pygame, του Μανώλη Κιαγιά.

Mini εγχειρίδιο Python, της Ταμπάκη Ειρήνης-Μαρίας

Python Programming, της Αντωνίας Τερζίδου

Think Python - How to Think Like a Computer Scientist, του Allen Β. Downey (μετάφραση από ΤΕΙ Λάρισας).

 

Στις 10-18 Οκτωβρίου 2015 θα πραγματοποιηθεί για τρίτη χρονιά η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού. Εκατομμύρια παιδιά, νέοι, ενήλικες, γονείς, εκπαιδευτικοί, επιχειρηματίες και φορείς χάραξης πολιτικής θα ενώσουν τις προσπάθειές τους, θα συμμετάσχουν σε μαζικές εκδηλώσεις και θα παρακολουθήσουν μαθήματα σε όλη την Ευρώπη με σκοπό την εκμάθηση προγραμματισμού Η/Υ.

Οι μαθητές του σχολείου μας αλλά και οποιοσδήποτε άλλος το επιθυμεί μπορούν να συνδεθούν στην ιστοσελίδα http://studio.code.org/join/CTMXGA για να κάνουν εγγραφή με το Ονοματεπώνυμό τους και να πάρουν μια γεύση από τον μαγικό κόσμο του προγραμματισμού. Κάθε επόμενη φορά θα κάνετε σύνδεση στον λογαριασμό σας στην ιστοσελίδα http://studio.code.org για να συνεχίσετε τις δραστηριότητες που επιθυμείτε.

Άλλες ενδιαφέρουσες ιστοσελίδες είναι:

 

Στις 11-19 Οκτωβρίου 2014 θα πραγματοποιηθεί για δεύτερη χρονιά η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού. Εκατομμύρια παιδιά, γονείς, εκπαιδευτικοί, επιχειρηματίες και πολιτικοί ιθύνοντες θα συμμετάσχουν σε μαζικές εκδηλώσεις και θα παρακολουθήσουν μαθήματα για να μάθουν προγραμματισμό και να αποκτήσουν συναφείς δεξιότητες.

Οι μαθητές του σχολείου μας αλλά και οποιοσδήποτε άλλος το επιθυμεί μπορούν να συνδεθούν στην ιστοσελίδα http://studio.code.org/join/CTMXGA για να κάνουν εγγραφή με το Ονοματεπώνυμό τους και να πάρουν μια γεύση από τον μαγικό κόσμο του προγραμματισμού. Κάθε επόμενη φορά θα κάνετε σύνδεση στον λογαριασμό σας στην ιστοσελίδα http://studio.code.org για να συνεχίσετε τις δραστηριότητες που επιθυμείτε.

Άλλες ενδιαφέρουσες ιστοσελίδες είναι:

Η δημιουργία του Ψηφιακού Σχολείου αποτελεί υψηλή προτεραιότητα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και είναι βασικό συστατικό του Νέου Σχολείου. Η βασική πρόκληση που καλείται αυτό να αντιμετωπίσει σήμερα είναι η ουσιαστική ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία όλων των μαθημάτων, αλλά και στη σχολική ζωή ευρύτερα. Στα πλαίσια των παραπάνω, αναπτύχθηκαν:

  • Ψηφιακή πλατφόρμα που τέθηκε σε λειτουργία στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://ebooks.edu.gr/new/, όπου υπάρχουν σε ψηφιακή μορφή όλα τα μαθήματα Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου.
  • Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Βοηθήματα θα παρέχονται ξεχωριστά και στη σελίδα http://www.study4exams.gr. Τα Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Βοηθήματα σκοπεύουν να προσφέρουν ένα συμπληρωματικό, ευέλικτο και σύγχρονο τρόπο πρόσβασης των μαθητών σε χρήσιμο υποβοηθητικό υλικό, αποκλειστικά και μόνο για τις ανάγκες προετοιμασίας τους, εν όψει των πανελλαδικών εξετάσεων. Η πρόσβαση θα είναι ελεύθερη σε όλους τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και σε όλα τα μέλη της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας.

Άλλες ενδιαφέρουσες ιστοσελίδες είναι η Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη του ΟΕΔΒ και η Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη του Π.Ι.

Γενικές συντομεύσεις πληκτρολογίου
? CTRL+C (Αντιγραφή)
? CTRL+X (Αποκοπή)
? CTRL+V (Επικόλληση)
? CTRL+Z (Αναίρεση)
? DELETE (Διαγραφή)
? SHIFT+DELETE (Οριστική διαγραφή του επιλεγμένου στοιχείου χωρίς να τοποθετηθεί στον Κάδο Ανακύκλωσης (Recycle Bin))

Από εδώ μπορείτε να κατεβάσετε ελεύθερα λογισμικά που υπάρχουν στο εργαστήριο πληροφορικής.

  • Gimp: Πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας (αντίστοιχο του photoshop). Επίσης έναν online photo editor θα βρείτε στη διεύθυνση http://pixlr.com/editor/
  • Audacity: Πρόγραμμα επεξεργασίας ήχου.
  • VideoPad Video Editor: Πρόγραμμα επεξεργασίας video.
  • LMMS: Πρόγραμμα δημιουργίας μουσικής στον υπολογιστή.
  • BlueGriffon: Πρόγραμμα δημιουργίας ιστοσελίδων. Επίσης έναν online html, css και javascript editor θα βρείτε στη διεύθυνση http://codepen.io/pen/. Τους κωδικούς των χρωμάτων της html θα τους βρείτε στη διεύθυνση http://html-color-codes.info/
  • Blender: Πρόγραμμα δημιουργίας 3D περιεχομένου.
  • Synfig Studio: Πρόγραμμα 2D για animation.
  • Διερμηνευτής Γλώσσας: Είναι ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης αλγορίθμων και σε μορφή ψευδοκώδικα, ειδικά σχεδιασμένο για τη ΓΛΩΣΣΑ προγραμματισμού που διδάσκεται στα πλαίσια του μαθήματος Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον (ΑΕΠΠ) της Γ΄ Γενικού Λυκείου.
  • Γλωσσομάθεια: Είναι ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού.
    Η γλώσσα που υλοποιεί είναι αυτή που διδάσκεται στα πλαίσια του πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον" (ΑΕΠΠ), της τεχνολογικής κατεύθυνσης της Γ' Λυκείου.
  • www.pseudoglossa.gr: Online Διερμηνευτής για την Ψευδογλώσσα της ΑΕΠΠ.
  • Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής: Είναι ένα περιβάλλον ανάπτυξης και εκτέλεσης αλγορίθμων απευθείας σε μορφή διαγραμμάτων ροής.
  • AppInventor: Πρόγραμμα δημιουργίας android εφαρμογών. Οδηγίες εγκατάστασης και Πως να ξεκινήσετε. Η ιστοσελίδα δημιουργίας των εφαρμογών είναι η http://ai2.appinventor.mit.edu
  • Python: Γλώσσα προγραμματισμού. Για να ξεκινήσετε διαβάστε το Python Documentation. Έναν online διερμηνετή της Python (καθώς και άλλων γλωσσών προγραμματισμού) θα βρείτε στη διεύθυνση http://repl.it/languages/Python